poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Organizacja Opłat Stałych - [zorganizowany poniedziałek]


Opcja 'do wydrukowania': tutaj


Jak robię to ja?


Organizacja opłat stałych to dla mnie nie lada wyzwanie. Nawet jeżeli zapiszę sobie pewne rzeczy w kalendarzu - pewnie zapomnę po niego sięgnąć, a nawet jak przeczytam - zapomnę.

Właśnie dlatego taka checklista wisi sobie ładnie przyczepiona do korkowej tablicy w okolicach biurka. Kiedy, z braku natchnienia, tępo wpatruję się w ścianę widzę od razu w którym miesiącu (numerki 1-12) brakuje mi odfajkowanej kratki i czego zapomniałam zapłacić (a zdarza mi się - co za gapiostwo!)

W przypadku 'opłat improwizowanych' nie wpisuję ich do tabelek - to już dla mnie za duża biurokracja!



Jak robią to inni?
Najczęściej w blogosferze spotkać można rozmaite tabelki - wcale się nie dziwię. Ten system jest niesamowicie przejrzysty i prosty w obsłudze. Poniżej te, które najbardziej skupiły moją uwagę:



źródła: 1/2/3


Całusy! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz