wtorek, 8 lipca 2014

Zaplanuj Swoje Menu! [do wydrukowania] - zorganizowany poniedziałek




Planowanie posiłków to coś czego nauczyłam się stosunkowo niedawno - ale okazało się, że właśnie ten element pomaga mi ograniczać tygodniowe wydatki zakupowe do minimum!

Tygodniowe Planery przybierają różne formy - ja sięgam po 'wersje do wydruku'. Mogę je spokojnie przyczepić do lodówki lub po wewnętrznej stronie szafki kuchennej - w ten sposób zawsze pamiętam co dziś na obiad ;)

Planując posiłki z wyprzedzeniem wiem też co w kuchni mam, a czego jeszcze mi brakuje i właśnie na tych rzeczach mogę się skupić robiąc weekendowe zakupy (zamiast kupować kolejny kg pomidorów i następne opakowanie makaronu do spaghetti - którego, nawiasem mówiąc, nawet nie planuję robić :))

Jak to robię ja?

Wersję którą ja przygotowałam dla siebie możecie zobaczyć poniżej:

Natomiast pobrać wersję do wydruku (format pdf) pod tym linkiem.

Dokument jest w formacie A4 i składa się z 8 mniejszych tabel. 7 z nich opatrzone jest nagłówkiem - dniem tygodnia, natomiast w ostatniej tabeli jest miejsce na zapisanie gdzie szukać przepisu na konkretne danie - ja niestety wciąż to robię ;) 
Pozwala mi to na zaoszczędzenie czasu podczas przygotowywania posiłku, bez konieczności wertowania n-tej książki w poszukiwaniu przepisu na.... ciasto rabarbarowe?

Szablon jest bardzo prosty, nie zawiera zbędnych zaśmiecaczy obrazkowych dlatego dla mnie, na obecną chwilę, jest idealny.


Jak to robią inni?
Jeżeli nie odpowiada Wam moja forma planowania posiłków, poniżej znajdziecie kilka alternatyw:











źródła: 1, 2, 3, 4, 5


A wy? Sięgacie po takie narzędzia jak tabele do Planowania Posiłków??


Całusy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz